TRISS







Nä damer och herrar nu är de väll dags för den lilla Bunnien att hoppa i säng och sova. Tyckte jag hörde sängen ropa för en sissodär timma sen?
Ska ju som sagt upp och jobba imorgon och behöver ta Schipp på en långpromenad samt fixa en grej innan jag tar bussen in till jobbet och så klart hinna fixa mig. Glad att jag målade naglarna idag så slipper jag göra de imorgon för att endå sitta och vänta på att dom ska bli sabb.

Nu är bara frågan om jag ska lägga mig och läsa i lugn och ro och bli trött? Eller om jag ska sätta på en film och antagligen tycka att den är så spännande att jag lyckas titta klart på den och somnar inte föräns om typ två timmar? Kan ju iofs sätta på en film jag redan sett? Inte lika spännande då!

Men Pussen på er gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0