Rosenknopp

Har precis tagit en dusch och sista promenaden med schippo för dagen. Känner mig levande igen. Men oj vad kallt de blev om huvudet. Nyduschat blött hår ute i kallt väder är ingen bra kombo. Hoppas inte jag blir sjuk nu bara.

Jag kom föresten på där jag satt i duschen att jag måste gilla blomster aromer. Rosenknopp extrakt på schampo och balsam samt körsbärsblomma på duschcreme. Hela jag luktar som en nyutblomstrad rosenknopp :)


Till och med spegeln håller med att jag luktar rosor !



Strax blir de film mys i soffan sen ska jag försöka sova då jag ska upp i hyfsad tid imorgon. Måste på ett möte imorgon även fast de gör ont i magen för att jag måste. Jag avskyr när jag drar ut på saker för de blir bara värre när man gör de! Man mår bara bra några dagar sen när de kommer till de att man kommer på att man måste göra den där grejjen och inte kommer undan mår man dåligt igen, skjuter upp de igen och så fortsätter de så. Tills dess att jag inser att jag verkligen MÅSTE trots att jag hatar MÅSTEN. Och då har de gått så lång tid att de blir fyrdubbel så jobbigt mot vad de hade varit första gången de var tänkt att jag skulle göra de. Jaja får hoppas att de går bra och att de löser sig så, wish me good luuk :)

Nu är bara frågan vilken film man ska se? Nu när man inte har några fler gossip avsnitt att se :(

(Någon som har samma problem som mig och inte kan ladda upp bilder?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0