Rally

Ja nu har man varit på banken och solat och även hunnit röjja lite grann! Ska strax dra fram dammsugaren och köra lite rally med den en snabbis! Ska även torka dom idag. Visst är jag duktig ? :D

Ne nu kan jag inte sitta här och lata har en hund som ser fram emot våran långpromenad i de fina vädret :) Solen lyser och de är relativt varmt ute idag!



UPDATE: Fattar ni hur sjukt underbart de är när de bara tar en 20 min att städa? Jag är så stolt över mig själv att jag lyckats hålla de så här fint i över en vecka. Frånsett den "lilla" klädhögen jag lyckats samla på mig. Men de är ju bättre än enormia klädhög! Och den ska jag reda upp sen efter min och shipps promenad. Måste priotera honom nu innan de blir för mörkt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0