probably

Tydligen så ska man behöva be om ursäkt för att man bryr sig helt plötsligt? Men de gör inte jag. Jag tänker inte slänga mig efter andras fötter och vara någon annan till lags när jag inte känner eller tycker så. Jag står för vad jag tycker och är inte rädd för att säga de heller. I vissa sammanhang behöver man bara lägga fram de på ett finare sätt. Man behöver ju inte vara otrevlig för de. Du kanske nästa gång räddar en annans människas liv för att du var ärlig?

Men nu ska jag äta något snabbt och ta på mig för jag, mor och W ska gå till G och pyssla :)

Just de! Undra vad jag gjorde i sömnen inatt egentligen? Jag har tappat min röst och är hur hes som helst. Den kanske är lite efter och trodde att de var igår jag var ute och inte i torsdags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0