POPCORN



Sitter och iaktar kattungarnas desperata försök att få ner mina nytvättade kläder ifrån tvättställningen. Jag är glad att dom inte lyckas då jag inte har någon som helst lust att resa mig ifrån soffan och plocka upp efter dom! I bakgrunden hör jag hur dom sjunger lalala laa in his hand, his got the whole world, in his hand.. i kör. De är någon drama. Har ingen som helst anning om vad den handlar om då jag inte ens fokuserat på den. Tydligen ska jag plocka upp kattskit med då jag känner hur de börjar osa, uuhhhh!

Har inte börjat titta på flickvänner från förr än så de ska jag göra nu. Ska även ta fram en cola light och poppa popcorn! Får se hur långt jag hinner se? Är fortfarande ganska trött men kanske piggnar till efter att ha spolat bort gårdagens smink? Usch vilken sunkis jag har varit idag! Känt mig som en äkta ungkarlsflicka. Och de har känts redigt bra. Dricka vin till pizza i soffan med fötterna upplagt på bordet! UNDERBART!

Nä, god natt var de så god natt på er, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0