Im alive

Nu har jag vaknat till liv. Vaknade vid klockan halv nio utav att jag var så törstig. Drog i mig en liter vatten och förflyttade mig till sängen. Vaknade vid två igen och då steg jag upp med världens huvudvärk! Tittade ut och bestämde mig för att ta en långpromenad i de underbara höstvädret för att få bort bakfyllan. Gick ner till mamm och frågade om hon skulle med och jamenvisst. Snodde även en 1 mg alvedon utav henne. Och nu kan jag säga att jag mår mycket bättre.

Nu ska jag försöka få i mig något att äta. Har inte ätit sen inatt. Funderar på om jag ska ringa och beställa hem något. Vem orkar laga mat idag?

Sen ska jag ta en dusch och ta på mig myskläder, åka och handla något gott till ikväll och gå ner till mamma vid åtta tiden och titta på IDOL efter att vi tagit kvällpromenad med hundarna.

CAIO, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0