Idag har jag varit på Nordpoolen




Godaste princesstårtan ever!

Efter visiten på sjukhuset bjöd mamma på fika på ett jättemysigt café.  Dom kom ut och serverade allt som dom gjorde förr i tiden. Kändes nästan som man var på en lyxig resturang så väl man blev behandlad. Hälde upp drickan och kaffet i glaset och grejjer. Dit vill jag åka igen :)

En ganska rolig grejj som hände på röntgen var att vi träffade några bekanta och dom skulle också fika efteråt och de fiket som ligger där i den staden vi var i heter Nordpoolen. Mamma visste de men inte jag.

Så säger iallafall:

C - vi ska till nordpoolen sen.

Haha och jag och mamma trodde att han menade den riktiga nordpoolen. haha. Jag trodde typ att tomtelandet låg där men kom sen fram till att de ligger i Findland och att man inte ens lever i nordpoolen. De är runt 70 minus och i sex månader är de natt dygnet runt.


Nu har jag precis fått i mig en smörgås med makrill på, yummi! Har verkligen fått tillbaka min aptit idag. Vilket är bra. Har varit hungrig hela dagen är fortfarande hungrig men nu får de vara bra. Haha förut ville jag helst ha tre olika lagade måltider. Men de fick räcka med en. Men jag tror att miss M är på väg de är därför.

Nu blir de strax film och ostbågar. Jag förtjänar de med hjärnskakning :) Borde sova ganska tidigt idag men somna en timma förut så lär väl inte komma i säng i tid. Var bara så himla trött och ögonen bara slockna framför house. Men man blir de tydligen med hjärnskakning. Trött alltså.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0