Ice Ice Cold

Jag hatar när jag involverar mig i människor. Alltså när man går in i någon annans liv och börjar lära känna. Jag har märkt att de inte är bra. Man blir endå bara sårad på något konstigt vänster eftersom man bryr sig om vad den människan säger och gör. Och så fort de blir något som jag tycker är negativt stänger jag av mig. Blir iskall och skulle egentligen kunna vara hur kall och elak som helst. Dryg. Därför ska jag från och med idag inte involvera mig i nya människor. De räcker med dom jag har redan i mitt liv. Som bryr sig om mig och jag bryr mig om dom på riktigt utan falskspel. Ska bara skapa ytliga relationer utan att känna. Jag kan de. Har blivit ett proffs på att inte känna.



NEW PEOPLE, GET LOST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0