GOD MORGON

Jag vet att de är way to late för att säga God Morgon men visst känns de trevligare om man börjar dagen med ett God Morgon?
Nu gick jag ju iofs upp för fyra timmar sen så min dag startade ju för länge sen men på bloggen börjar den nu. Så God Morgon på er allihopa!

Nu ska jag försöka få i mig någonting att äta och absolut sätta på mig varmare kläder för just nu är min näsa en istapp! Kanske dags att sätta på värmen? Men latheten säger att jag inte ska. För jag menar de tar ju så himla mycket på min dyrbara tid att göra de! Ne men jag vet faktiskt inte hur man gör så ska be M att hjälpa mig med de senare. Såhär kan jag ju inte ha de helt enkelt!

Idag borde jag redan ha gjort:

- Ätit frukost och lunch
- Gått till banken
- Varit på ett annat möte
- Redan hunnit sola solarium
- Småstädat lite

Dock har jag inte gjort ett pissskvatt! Men på Måndag ja då börjar mitt nya bra och duktiga liv! Som alla andra Måndagar med andra ord! Suck! (just nu är jag faktiskt värdelös för att jag inte tar tag i saker som jag verkligen behöver göra) Jag tror alltid att allt löser sig utav sig själv men de gör de inte. Ska sätta mig ner och göra en lista!
Jag gillar att göra dom men inte att fullfölja dom. Därför ska jag denna gången inte dra vatten över huvudet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0