Freeeedaaagsmyyys





Sådär idag tog jag äntligen tag i de och städade. Var typ två veckor sen? Usch vad snuskigt de var och tvätt högt upp till taket men men de får jag ta tag i veckan. Samt den stora klädhögen som ligger i min säng, för den orkar jag inte vika idag. De gör jag imorgon.

Men de lätta ett X antal stenar från mina axlar igår efter mötet. De gick med andra ord bra. Samt städningen. Nu kan jag börja ta tag i andra saker. Som att sola till ex. De var veckor sen och jag har bleknat :O hur jag har tillåtit mig själv? De är ju hemskt. Så imorgon ska sola vara de första jag gör.

Jag vet att de har blivit dåligt med bloggning den här veckan men jag har ju som sagt haft hjärnskakning och haft så himla ont i huvudet och inte orkat ta mig för något eftersom jag har kännt mig pressad att göra saker som jag vet att jag behövt göra fast inte gjort då har de blivit att jag inte ens har gjortt de jag velat göra. Jaja de ska bli ändring på. Imorgon lovar jag även ett videoinlägg de var ett tag sen!

Ikväll så fick de bli pizza + Idol med J som sällskap!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0