Breakfeast

Jag somnade sju imorse! Haha ja jag hade väl någon alldeles för trevlig att prata med för att kunna sova?

Vaknade för en stund sen och nu ska jag äta "frukost" och sen ska jag börja STÄDA :O Ingen lust alls och hade faktiskt tänk att skippa de idag. Men kom sen på att dom hämtar första katten imorgon och de känns lite pinabelt att ta hem okänt folk och de ser ut såhär. Dom skulle tro att vi var värsta snuskisarna. Vilket vi antagligen är eftersom vi bor såhär. Men nej jag skulle inte kalla mig så.

Haha de har tagit lite lång tid att skriva detta inlägg för J är här så sitter och pratar med honom samtidigt och under tiden här så har jag och min kombo kommit på att vi inte vill städa och heller inte ska. Haha ska bara röja lite sen men nu är de breakfeast som gäller.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0