GG

Huvudvärken började igår och har fortsatt idag. Migrän! Känns jobbigt för ögonen att se ljus. Och de hugger till i pannan när ljuset reflekteras i ögonen. Tål inte värmen heller. Så just nu hade jag velat ligga i ett mörkt svalt rum mellan svala siden lakan. Men jag orkar inte ens fixa de. Vad är de egentligen som gör att vi får så ont någonstans att vi knappast står ut, utan att de är någon allvarligt sjukdom?
Jag vet dock varför min migrän kommit, de är cirka en vecka kvar till M. Jag undrar varför jag alltid får huvudvärk lite mer än en vecka innan den ska komma? Luckley har jag redan haft den innan halloween!

Kanske inte så smart av mig att titta på tv och sitta vid daton med migrän kanske? Men var tvungen att titta på dom fyra avsnitten av Gossip Girl säsong 3. Dom är ju bra men jag tror aldrig dom kan göra en bättre säsong än säsong 2. Den har varit klart bäst. Jag gillar inte heller när dom slutar High school, de blir aldrig samma sak. De var samma med OC. Dock tror jag att Gossip kommer vara bra hela vägen ut endå. Mycket bättre serie. Men tyckte iallafall att avsnitt fyra slutade spännande så jag vill se mer! De måste ordnas.. orkar inte vänta i sex veckor!?

Hur som helst hittar Dan och Georgina tillbaka till varandra, iallafall för ett tag. Undrar hur de kommer sluta när de nu vissar sig att Dan börjar dejta den nya tjejen som flyttar in på collage(ingen mindre än hilary duff) medans Georgina åker till Boston för att ta reda på vad "scott" egentligen ville när han sökte upp Rufus.
Efter försöket att hitta sin far för Serena och misslyckats verkar de som att hon fortfarande inte hittat sig själv och vägrar gå in på Brown vilket resulterar i att Lilly och Rufus hamnar i en konflikt.
Blair och Chuck håller på med spel som Blair sedan inte vill fortsätta med. Kommer deras relation att hålla i en så kallad "normal relation"? Blair gör allt för att bli den hon en gång var. Men de verkar vissa sig att collage inte alls kör på samma regler?
Nate har man inte kommit in på så mycket mer än att han dejtar en tjej från en familj som är nates familjs största fiender.


Hilary Duff är söt och gör gulliga karaktärer men jag vet inte om jag gillar att dom har tagit med en "känd" skådesplerare. De är som med vissa filmer. Skådespelare som är okända från början känns ibland mycket bättre då man inte har någon direkt uppfattning om dom eftersom man tidigare inte sett dom i stora karaktärer.
Även Tyra Banks gästspelar de avsnittet som Hilary Duff kommer in i. De känns som att de blir lite för mycket. De hade varit skillnad om dom gästspelade sig själva på kanske en gala!

Kommentarer
Postat av: frida

Hur får du tag på de nya avsnitten ? dom sänds ju inte i sverige än...

2009-10-12 @ 19:58:02
Postat av: bunnie

Nej men dom har ju sänts i usa redan, so it's a friend of mine :)

2009-10-12 @ 20:17:57
URL: http://bunniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0