paris

Håller på och göra mig iordning för avfärd. Kl 16.56 drar jag mig mot göteborg om jag hinner. Annars får jag ta ett senare tåg eller en buss.

Väntar på att naglarna ska torka de fick bli franskt idag. Haha jag håller mig till franskt märker jag. Jag gillar Frankrike elle de vet jag ju iofs inte eftersom jag inte varit där än men de känns som att de landet kan bli en del av mig. Man kanske endå ska lära sig franska och flytta dit ner ? Franska vill jag hur som helst lära mig innan jag dör och inte får någon speciell nytta av den. Paris, så mysigt på nått sätt. Tänk alla små cafeér och den verkar så harmonisk och romantisk på nått viss. PUSS


Här vill jag leva här vill jag bo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0