Östman



Har letat efter en bild på hennes outfit sen denna Fredagsfinalen eller ja letat och letat ska jag väl inte säga jag har ju inte precis varit flitig jag letade samma kväll och hittade ingen sen gav jag upp. Sen hitta jag en på hennes Idol blogg såklart. "Alla" har ju blogg idag så de är väl så klart att Idolerna har en. Dum jag e!

Vill iallafall tala om att denna outfit är en sjukt bra inspiration till er som inte har en susning om vad ni ska ta på er när ni ska ut och röjja. Känns som att dom flesta har en rutig skjorta och svarta strumbyxor? Och ett par kängor, stövlar eller varför inte köra ett par sneakers till? De har väll alla? Och en paljettväst är ju bara till att införskaffa om man nu inte vill skippa den eller köra med något annat till? Vill du vara extra orginell kör på hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0