fu

Sitter just nu nere hos mamma och äter frukost. Sent jag vet. Eller iofs jag började ju dagen med godis så de här är väl lunch då. Men hade planer på att skippa och käka något överhuvudtaget. Jag e verkligen inte på humör. Inte ledsen heller kan jag säga men idag är jag en mer sarkastisk, humoristisk ledsamhet om de nu är möjligt? Jag gör narr av mina problem och skämtar om dom då de egentligen är patetiskt. Jag tycker heller inte synd eller har medlidande med människor idag. Jag har inga känslor idag. Jo bara till en person. Konstigt nog! Finns bara en jag egentligen vill vara med också. Jag klagar inte på mammas sällskap för hon får mig att skratta. Fast de är inte med samma glädje som annars. Usch idag gillar jag inte den personen jag är.
Känner fortfarande inte för något men är endå på bättre humör. Jag är uttråkad men vill endå bara ligga kvar i mammas säng och stirra på dom två hålen som finner sig på väggen.

"Du är en blogg hela du" (internt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0