fransk

Har precis lyckats få på mammas dvd och bild till tvn. Alla dessa knappar gör mig förvirrad. Letade fram brudens bäste man för den gillar jag och den har inte jag men mamma har, toppen! Har sett den en miljon gånger.  Men jag tröttnar aldrig på kärleksfilmer som handlar om olycklig kärlek som slutar i lycklig kärlek. Därför gillade jag inte filmen spread. Den sluta inte med lycklig kärlek. Den slutade med ett jobb. Kass ju! För erkänn att kärleken är egentligen aldrig så underbar som när man vet att man älskar varandra men på något sätt funkar de inte och man kanske går skilda vägar för ett tag men sen så inser man endå att de är så rätt och man blir lyckliga tillsammans? Haha fyfan vilken kärlekskrank jag är!

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att min franska baguette i ugnen ska bli klar så jag kan lägga på ost och tomater och äta upp den för att sen gå lös på popcorn och chokladbollar. Jonas gick hem så desto mer till mig :D Kom glatt på att mamma har sådan där egen cola man blandar då jag är skit sugen på de. (bättre än inget) A vad ser jag då? Utgångsdatum 7 dec.. är fortfarande glad.. 2008, attans!

Just de jag gissade ganska bra förut om de konstiga ljudet. De vissade sig att sådanna där metalsaker som kan sitta på snören till tröjor och byxor hade lossnat. Men såg inga kläder som hade gått sönder än sålänge iallafall :)


PYSSLING ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0