E & A

  Ska strax lägga mig och titta på Eva och Adam. Den är så mysig den serien och de känns som att jag aldrig kommer att växa upp ifrån den.
Lusten till att blogga har inte varit på topp idag heller. Idag har jag även varit jättetrött. Måste verkligen börja sköta mina sömnrutiner bättre. Somnade förut när jag och Marcus tittade Benjamin buttom igen. Andra gången jag ser den och jag somnar båda gångerna den måste verkligen vara tråkig. Jag har iallafall sett nästan hela filmen. För, första gången jag såg den så somna jag i slutet och nu somna jag i början :) By the way, de måste vara olagligt att vara så snygg som Brad kan vara vid 45 års ålder !

Nä nu blir de duschen, pussen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0