Pelle svanslös

Har precis tagit en dusch efter kvällspromenaden med mor min.
Jonas kom hit med och ska sova över, myspys <3 Vi ska titta på pelle svanslös julkalendern och jag ska faktikst ta mig lite popcorn och några chokladpraliner trots att jag slutade äta godis i Lördags.

Men de braiga är ju att jag lika gärna hade kunnat stå över så, så långt har jag ju kommit. Ska bara unna mig något på lördagar om jag ens kommer vilja ha de då ens. Man lixom kommer ifrån de. Socker är de vita knarket och förgiftar våra kroppar. De är inte ens värt de. Och jag borde absolut inte äta de! Ska börja träna också. Känner att man måste börja tänka på sin hälsa lite mer. Hur behandlar vi våra kroppar egentligen? Bara för man ska bli nyttig behöver man inte äta äckligt eller att livet ska bli tråkigt. Man måste bara tänka att lagom av allt är de bästa!




Big Love B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0