Morgonstund har guld i mun

Vaknade vid tio idag klarvaken. Underbart. Då är inte denna dagen förstörd.
Man blir nästan förvirrad när man tittar ut för allt är nästan vitt till och med himlen. Kallt vart de med när jag slängde ut soppåsen precis utanför dörren. Men kylan smög in endå, brr.

Jag har kommit på en sak där jag sitter och funderar, att jag drar ut på saker. Viktiga saker och de måste jag sluta med. För en dag finns de inte kvar. De har töat bort milt sagt.

Igår var jag och älsk och shoppade. Blev en väska, ett linne, två nagellack och ett par skor på rean. Sen fick de vara bra. Sen fick jag min julklapp av älsk. Jag blev lycklig :D!

[bild kommer]

Nu ska jag föresten krypa tillbaka i sängen och väcka han lite fint. Tänkte vi skulle ut och gå en sväng med schippo innan frukost och jag är redan hungrig.

PUSS

Big Love B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0