Mitt vinterland


(jag vill befinna mig här just nu. Mysigt och antagligen flera mil bort från allt.)

Har precis varit ute på promenad med mamma och hundarna. De är mysigt väder ute. Klarblå himmel, sol och frostigt överallt. De är ju inte som snö men de duger iallafall till en liten mer julkänsla. För att få ännu mer ligger jag och lyssnar på julmusik med :)

Fortsättningsvis ska jag ligga här på min madrass på golvet vilket är sjukt mysigt framför tvn med juliga filmer eller så ska jag bara ligga här och lyssna på musik. De är konstigt att jag ens försöker. För just nu känns de bara som jag vill bojkotta julen. Ligga här enda tills de blir nytt år och man på något vis kanske kan börja om.

Snart ska jag iallafall åka och handla sen ska jag frysa fast här tills någon behöver mig.

PUSS

Big Love B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0