Granen



Kom hem idag så passade på att få min gran att stå som jag inte lyckades med i Fredags när jag och mor var och hämtade den. Så jag lämnade den så när jag for iväg i lördags. Tur var jonas är till min hjälp. Nu är hela jag full av granbarr och tänker att jag lika gärna kan se ut såhär i tre dagar till och ställa upp som julgran iår!

vi fick den iallafall att stå och jag passade på att klä den också och titta vad tjusig den blev. Dock lite sne p.g.a att den stått lutat i två dagar mot väggen. Men den har sin charm.
Har även hunnit med att tvätta tre maskiner och skura kattlådan och mesta delen av badrummet.

Imorgon ska jag jobba 12-19. Sen när jag är hemma vid halv tio igen ska jag förbi mitt X och hämta pengar så jag kan köpa julklappar åt honom då han inte hinner de och jag endå ska till stan på onsdag och julhandla. Tur finns de bra X <3 Sen ska jag hem efter de och börja städa lite. Kommer nog inte hinna eller orka med allt. Så får ta resten på onsdag som jag egentligen inte hinner med eftersom jag och mamma ska baka och laga mat. Aja de löser jag. Får la städa på natten.

Hur som helst längtar jag mer till Fredag än Torsdag då min bästa julklapp kommer lite sent iår. Då min älsk kommer ner <3
Puss på dig my love!

Big Love B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0