Du är de bästa



Nu är jag hemma igen efter ännu mera krångel med jävla skit tågen men om jag inte ångrade att jag åkte dit. Har bara kännts såhär en gång innan. Jag mår så bra när jag får vara tillsammans med dig och de blir bara bättre och jag känner allt mer starkare <3

Fick även shoppat i helgen med utan att betala ett öre, sånt gillar vi absolut!

Ska bara ta bild på de. Antingen lägger jag upp de imorgon eller så lägger jag upp de om en stund men nu ska jag äta lite mat. Är sjukt hungrig! Har inte ätit sen frukost! Eller där ljög jag. Åt faktiskt en cheesburgare på tågstationen i göteborg på burger king konstigt nog och den var faktiskt ganska god. Hatar Burger King. Har iallafall lovat Älsk att nästa gång vi ska äta hamburgare ska vi äta Burger King eftersom han gillar de mest. Annars har jag inte viljat. Men de funka ju faktiskt också för hans skull. Skratt!

Haha En annan sjuk sak. Visste ni att de finns att köpa en cheesburgare i konservburk? Ajjemen 150 gram, 59 kr. Tysk är den med! Rätt sjukt. Ska väl tydligen vara till för friluffsmänniskor i vildmarken, fjällen. Men vem vill ens ha en cheesburgare i konservburk? Hellre utan faktiskt! Äter hellre böner och ärtsoppa då. Amen just de ja! Jag gillar ju bönor och ärtsoppa. Men endå!


Inte för att jag tror att den ser ut så precis.


PUSS

Big Love B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0