Friday -y 14/8

Hejsan. Har städat klart nu och hunnit duscha och om de känns skönt. Nu kan man njuta i fräsch het !
För ikväll står schemat på mys. Ska umgås med min kära vän Jonis och titta på film i massor och spela spel. För denna helg känns verkligen som en sånn helg då jag bara vill ta de lungt på mysfaktor! Imorgon ska jag jobba 12-16 också!

Men nu blir de blåsa håret, fräscha till mig lite, ta på mig kläder och bege oss till affären för att handla candy. Jag har även utlovat en chips påse till Jonas eftersom han så snällt diska åt mig. Mhm nu ska man behöva muta folk för att dom ska hjälpa till.. vart är världen på väg?!



Puss och ha en alldeles underbar Fredag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0