EVENING

Hej!
Helgen har bara runnit iväg. Och jag vet inte vart den har tagit vägen? För vad jag har fattat de som så är de söndag idag? Måste varit för man jobbat, kommit hem sent, jobbat, kommit hem sent. Ikväll ska jag inte göra något.. jag ska bara slappa och ta de lungt innanför lägenhetens områden och bara göra de jag känner för och imorgon då kör jag på städ för de ser rent ut sagt ut som en svinstia och de luktar till och med som en! Förutom i sovrummet där jag nog ska tillbringa min kväll. Funderar dock på att åka till ica och inhandla något gott jag kan ha till ikväll! Ska bli skönt med lite ledigt. Har blivit mycket jobb de senaste och jag har inte hunnit med något här hemma! Sen har de inte blivit riktig sömn eller riktigt med mat så jag känner mig helt dizzy! Men imorgon blir de att fixa till röran och sen ska jag vila mig och njuta av de! Känns skönare att slappa hemma om de är rent och fräscht runt omkring sig. Dock bara tills före klockan sex på kvällen. Då beger jag mig någon annanstans.


Men nu blir de mat som står överst på listan, pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0