HAPPYBIRTHDAY

Var inte hemma förän tio, halv elva i Lördags morses. Så de blev en mycket lyckad kväll måste jag säga. Bloggar mer om de ikväll. Igår var jag allt annat än pigg. Brukar inte bli bakis men igår fick jag känna på hur de känns. Antingen börjar jag bli gammal eller så var de alla fridrinkarna och shots som döck upp framför näsan?

Hur som helst går jag in till mamma direkt när jag blivit avsläppt för att slänga mig i hennes säng och berätta om gårdagens händelser. Jonas ringer:
- är du hemma nu? "vilken bra efterfest du hade igår"
- haha ja jag kom precis hem.
- är du hungrig? säg att du är hungrig
- vad är klockan? ska på kalas vid två.
- men de hinnar du!
- okej jag är hungrig. möts vi vid krogen om tjugo minuter?
- yes.

Så drog och käka mat med honom men fick i mig en liten bit bara sen hem till mamma igen och göra sig iordning. Sen till syskonbarnens kalas. Somna lite lätt i soffan. Sen snabbt hem och iväg till Linns kalas. Somna nog lite lätt där med. Jag åt nog för 753 personer igår. Sen gick vi hem till mamma och titta på The collector, riktigt sjuk film mådde illa vid alla grova scener. Sen såg jag på The Road och den var riktigt kass. Sen somna jag.

Vakna vid halv tolv, tolv eller vakna av att mamma väckte mig och krama mig och sa grattis på mors dag idag till mammi. Haha jag är en sådan underbar dotter. Ne men ikväll så ska vi ut och käka sen blir de film mys ikväll igen och jag ska köpa cola light och choklad. Blir alltid trött, mysig, frusen och sugen efter utekvällar. De är änna gör mysigt.


En trött J.


<3<3<3

Bror fick lekt lite med leksakerna han själv köpt, naa :)




Nu gick mammis så ska iväg och handla något till henne, shyyy!

PUSS på alla bra mammisar där ute och hat till dom restrerande.

BC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0