blubber



Jonas och jag ska titta på twilight filmerna ikväll så nu ska vi bege oss mot ICA och handla godis. Ska tröst äta, nu kan jag göra de med gott samvete också då jag fick kommentaren av jonas - Vad du har gått ner i vikt eller?
Vet inte om han sa de för att muntra upp mig? Eller om de helt enkelt var sanningen? Hur som helst blev jag nog lite glad inuti. Gick nog även lite lätt till speglen och spana, utan att någon såg mig.

Han är så gullig, jag fick den fisken där uppe på bilden idag av honom, blubber heter han tydligen. Den behövde jag idag, då både kropp och hjärta värker. Undra om jag någon gång kommer växa ifrån gossedjur? Sen bebis har dom bara förökat sig. Mysiga, snälla och gör en glad.

Claesdotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0