Juni 13, 2010

Kom precis på att tänka på en sak. Min mamma fyller 50 år imorgon så inatt ska vi spöka för henne. En minut över tolv.  Men de var inte de jag skulle berätta utan att vi har fixat grymma pressenter men kan tycka att sånt ibland är opersonligt. Jag gillar känslor som visas på riktigt. Ett brev som säger hur mycket jag betyder eller som berättar hur jag någon gång gjort något speciellt för en person betyder mer än ett guldarmband. Vill skriva något fint tilll mamma. Gjorde ett på mors dag men den här gången vill jag ha de ännu bättre. Problemet är att när de kommer till att skriva om lyckliga känslor har jag väldigt svårt att få fram och formulera mig. Som när ett barn ska lära sig prata, han vet nog hur han gör men får inte fram klara ord som har en verklig betydelse.

Jag har hamnat där nu kan bara komma på enkla saker som egentligen inte har någon betydelse. Funderar på att ta en nypa luft och få huvudet att fungera igen ?

Claesdotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0