Replay.

Hej, hopp och skutt i lingonskogen.

Idag är hon uppe med tuppen. Somna vid två igår och vakna lite då och då men steg upp som en solstråle klockan åtta i morse. Har varit ute med hundarna och givit dom och katterna frukost. Samt ringt ett viktigt samtal och betalat räkningar. Nu tänkte jag ta på mig och gå ut och gå en sväng. När jag kommer hem ska jag koka te och sätta mig på på balkongen och läsa tidningen. Vuxen poäng på detta måste jag säga. Håller jag på att bli en anständig människa nu?


Ut och bli starka med er, like claesdotter!

Sen ska jag tvätta fortsätta att tvätta. Gjorde dock de mesta igår då jag städa och tvätta. Sen ska jag hinna ligga i solen om den stannar kvar där den är. Klockan två ska jag följa med till en tattuerar studio och kika på när G ska tattuera sig, spännande. Sen ska jag höra med han vad han tar för att pierca navlen och om han kan rita upp nått schysst att gadda på kroppen till hösten.

PUSS i solskenert. BC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0