öppnadindörr

Med solen mot min kind, vinden i håret, datan på mig och lena lakan mot min hud somna jag oförberett i sängen efter en pizza med mor min på pizzerian. Man somnar alltid för jävla gött när de liksom inte är meningen. De är typ de bästa jag vet.
Därför ogillar jag när människor väcker mig när jag råkar somna i soffan framför tvn. Låt mig sova! För reser man säg och vandrar in i sängen... då är man inte längre trött. Jag gillar helt enkelt när jag bara somnar inte när man lägger sig ner för att försöka sova. Blir ingen go feeling då.

Nog talat om de. Har sovit i tre timmar nu säkert de var väl behövligt. Drack ju hela dagen igår. Jag och mammade började med de första glas vinet klockan tolv och jag avslutade de sista närmare halv fyra.

De börjar mörkna ute och de gillas, har velat ha kväll hela dagen. Måste införskaffa mig bambu persienner.. vanliga är så fula. Ska nog snart gå ut och gå de är en så fin kväll ute. Perfekt för promenader, musik och tankar som annars bara flyter runt.



Claesdotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0