medenafotenutanför

Precis nyutstigen från duschen och håret droppar vatten. Känner mig mjuk som en baby men rynkig som en pensionär. Har skrubbat, lagt mask, pilat, filat och rakat inne i duschen så fingrarna skrynklat. Åh vad irriterad man blir när man verkligen rakat noga också kommer man ut och får se några strån. Tjejer ni vet vad jag pratar om. Säkert någon kille också?

Har pratat med syster idag om hemligeheter. Ofta känns de som jag får tänkte för fler personer än mig själv. Blir väl så när man är smartast i familjen, hum hum! Frågade om hon hade ögonbrynsfärg men nej. Så typiskt. Mitt fel är de också för de var jag som skulle köpt de till henne när jag var i stan senast men jag glömde kvar den i provrummet.

Nu ska jag lägga mig och torka någonstans.

P.
Claesdotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0