inmyhead

Tog en break ifrån städningen. Min ömma moder ringde och frågade om jag ville käka ute med henne. Jag tackade inte nej även fast jag precis börjat hugga in på min spaggeti tallrik. Hon antog att jag inte ätit något än. Några hugg på pastan räknas knappast.

Sen efter maten tog vi en cykeltur i ett fantastiskt Sverige. Tog svängen förbi svenssons och nu är jag hemma och ska väl fortsätta städa. Kommer vara klar (imorgon). Min kropp skriker NEEEJ. Men imorgon vill jag ägna mig åt solning hela dagen, likadant på onsdag och följa med mor som ska gadda. Torsdag ska jag med sola och sen är de helg och midsommar och då tänker jag inte göra de.

"playing music so loud that my ears start to bleed"

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0