:(

Har haft en mysig kväll nere hos mamma. Mat, film, skratt och godis. Hon åker till Polen imorgon. Stannar en vecka. Så jag ska vara hundvakt åt hennes bus laika. Sen fick jag nys om att Syster m. familj ska åka till kolmården och kan inte ta med sig Dino och han är nog världens bästa hund. Älskar honom. Gammal är han också. Så honom ska jag också ta hand om fast bara från imorgon tills på Onsdag.

Vet ni vad jag gör nu?
Sitter i sängen med ena kinden uppstoppad av papper och tandkräm. Ser ut som jag hamstrat. Önskade att de vore så. Men jag har åkt på en infektion på höger sida p.g.a min visdomstand. Jag har ont överallt runt om och ner mot halsen. Mandeln har t.o.m svullnat. Så nu är jag rädd för att svälja. De gör så ont då. Gör de kanske en gång i minuten. Kan inte ens öppna munnen. Tycker faktiskt lite synd om mig själv eftersom jag inte förorsakat de själv.
Hur som fick jag tipset för en stund sen att lägga tandkräm och sen papper och bita ihop på den onda tanden. Jag hoppas att de kommer att hjälpa.

Claesdotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0