...




Nu ska jag ta en dusch, sen måste jag nog stoppa något i magen. Har bara inte haft lusten till de idag.
Fick ett mail nyss ifrån christian westling. Vad jag har förstått jobbar han inom sverigedemokraterna för den unga generationen.

Jag vill lägga en åsikt om vad jag tycker för blev riktigt upprörd när jag rösta på fb och dom låg på andra plats. Jag vet just nu inte så mycket så jag vill inte yttra mig om något jag själv inte kan stå till svars för senare. Så efter duschen ska jag läsa på. Jag har kommit på att demokatri är ett mycket intressant ämne. Samt att debatter är fruktansvärt underhållande. De handlar ju om åsikter. Och här har vi en som är full av dom.

Claesdotter.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Kom ihåg. När man är emot ett parti handlar det mycket om makt. Man vill inte ha konkurrens. Som i EMU omröstningen det handlar inte om pengarna utan var makten ska ligga.

2010-06-18 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0