Mögel ost

Jag har just nu intagit mig några klunkar vin rätt ifrån flaskan. Här snackar vi inget glamour liv inte. Samt fyra kex med mögel ost. Dock minns jag inte om den ska vara möglig eller inte? Hmm.. Lite gamla popcorn slank även ner nu innan maten är klar. Gör just nu pastan. Köttet får resterna stå för. Bolognes från i Lördags. Känner mig verkligen on top! Eller som en rejäl ungkvinna (motsatsen till ungkarl). Jag menar när min boyfriend inte är här blir de ofta äh jag orkar inte laga mat så beställer alltid hem något eller så blir de som nu bara slänger ihop något. Jag insåg just något skrämande jag lever typ på mina egna sopar. Haha, nä men näst intill kanske. För då är jag oftast så hungrig när jag kommer hem efter jobbet för att jag aldrig typ hinner äta något.

Pastan klar men väntar på att köttfärsen som värms i min lilla supeform ska bli varm och klar att ätas. Får nog värmas lite till eftersom hanna panna alltid lyckas ringa mig mitt i matens hetta;) och till detta ett glas cola light årgång 2009 serverat i ett vin glas. Maten serveras i kastrullen makaronerna lagades i eftersom de inte finns något rent och jag orkar inte diska.

Mjo imorgon blir de till att ta tag i de här. Fast jag vet inte. Ibland är de i dessa stunder man är som lyckligast. Dock fattas min kanelbulle<3 som efterrätt!

Ne familjen annorlunda sen promenad med schippen.

 

PYSS, B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0