Valentine

'

Söta bror och hans flickvän var och lämnade en alla hjärtans dag pressent till mig. En söt liten Miranda nalle och ett kuvert med pengar. Dom är bara för söta ♥ Kommer aldrig glömma denna alla hjärtans dag.

Sen fick även en jättefin gift av min goda vän. Men den får jag inte föräns om två veckor :) Så de är så jag firar min alla hjärtans dag med att ligga i sängen och mysa framför en film whit a friend.

Tycker alla hjärtans dag är lite missuppfattat. Vem säger att de måste vara med ens hjärta i parskap? Räcker ju med att de är med någon man tycker om. De handlar ju faktiskt inte om pars hjärtan utan om allas hjärtan. Sen tycker jag också att de där med att man ska göra alla hjärtns dag så himla unik. Tycker de är minst lika mysigt att ligga hemma i sängen och gosa ner sig under täcket om man har någon att dela den med. Och har man inte de så varför inte ta hand om sitt eget hjärta? Med ett bad, glas vin, pedikyr, manikyr och ansiktsmask?

Tycker bara att alla hjärtans dag blir till en slags skyldighet till dom människorna som har brist på fantasi och engagemang dom restrerande 364 dagarna. Tycker att de ska vara lite som på "alla hjärtans dag" flera gånger om året. Fler dagar än en kan man allt spexa till. Gör livet och vardagen lite roligare. Tycker att man iallafall ska hitta på något extra kul eller romantiskt en gång i månaden, upptagen som singel.

Ne nu ska jag fortsätta titta film.

Puss och hoppas att ni haft en bra dag, LOVE B ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0