Shoppoh

 

Kom precis hem ifrån mötet. Jättetrött, jättetrist och jätteonödigt. Gå i skolan på låtsas, pff!
Ne inget for moi! Men som tröst tog jag en liten shopping tur. Tyckte jag förtjänade de! Blev supernöjd med mina inköp. Och eftersom jag har en del kläder så prioterade jag smycken den här gången. Dock hittade jag bara en ring :(. Men ska kanske handla på lördag igen får se om jag hittar något då.

Jag skämde ut mig lite förut, dom måste tror jag var retarded eller nått. Köpte ett halsband, en topp och en ring på Åhlens och jag kommer tillbaka typ efter en timma och vill lämna tillbaka tröjan sen hittar jag ett mycket finare och med mer kedjor på lindex för typ samma pris så då vill jag lämna tillbaka halsbandet med. Och går då tillbaka och de är klart att de ska vara samma affärsbiträde. Hon bara, svårt att bestämma sig idag? mm sen kila jag snabbt därifrån och åkte hem så jag inte hann ångra mig mer.

När ska jag lära mig att titta och sen gå och köpa ?

Är endå stolt över mig själv att jag tänkte till att jag inte behövde båda halsbanden och framför allt inte toppen som var jättefin men som inte passar med nått direkt som jag har.  Jag har slutat lite med att vara en shoppoholic. Förut köpte jag allt som bara var fint. Kvitta om de var rätt stl eller om jag ens hade något att matcha med. De kliar i fingrarna men jag håller mig och bara handlar de jag "behöver".

Kisses, B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0