Prinsessa

God natt sötsaker! Tycker de är dags att sova nu. Ska sätta på Prinsessa som övriga tre nätter i rad nu. Jag har förälskat mig i karaktärerna Maja och Alex. Hur underbar och fin är inte Maja egentligen? Hon är vacker på insidan som speglar tillbaka sig på de yttre, en underbar vän och med människa och hur rolig som helst. Och Alex blir jag bara förälskad i med en gång. (ståtrosa) Känns nästan som en återförening då jag tyckte han var jättesöt som liten när han medverkade i den bästa sommaren. 
Varför ska alltid bruna ögon och smilgropar ha den påverkan på mig? Jag vill gifta mig med denne halvgrek! Men de är väl typiskt att alla fina, bra killar ska vara bögar? Finns de ens sådanna hetromän? Antingen är dom bögar elle så existerar dom inte, bara i karaktärer. Men vem vet han kanske är lika fin som Anastasios Soulis ? Kanske blir en dejt när man flyttat till sthlm (?) ;) Dock kan jag inte utala hans namn blir bara anastasia så vi skulle säkert separera efter 3 veckors förhållande. (Såpass länge jag lyckats att inte säga hans namn) Iofs skulle jag kunna ge han ett gullgt smeknamn som anis? haha ne men solis, solstråle ? Finns ju för fan inge smeknamn till Anastasia, anse pansen. Japp så får de bli!

Kiss and good night, your one B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0