Melody



Melodifestivalen och dess låtar är helt vrickat. Är ju typ aldrig något att ha. Jag kanske inte gillar genren men den var ju alltid bra förr. Är väl att den inte har någon genre längre? vart tog slagern vägen? Och finns de ens något som heter de längre? För slagern stod ju för melodifestivalen och tvärt om. Samt att jag tycker att alla låtar borde framföras på svenska. De ska ju endå vara senare i euro vision song contest att man på något sätt ska representera sitt eget land. Var de inte förra året de var en kroatska som sjöng på kroatiska? I SVENSKA melodifestivalen :S Vart är vi på väg?

Och sen, varför heter de sova sked? (kom och tänka på de när en kompis frågade mig var de var alldeles nyss) Mongo ;D)
Jag skulle ha svarat att de var någon sjuk sex fantasi där stora skedar hade en stor del av själva sexakten. Brist på fantasi svarade jag ärligt. Men reaktionen hade nog varit betalbar! Dock är jag ingen bra lögnare.

B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0