Inatt fann jag min nya kärlek Zac Efron, han är min drömpojke!

Nu ska jag äta frukost/lunch och titta på the last house on the left! Den verkade inte allt för äcklig så den vågar jag nog titta på själv eftersom de är ljust ute också. Varför blir allt så mycket läskigare när de är mörkt? Mörkrädd? jag? nej! Den verkade spännande iallafall.
Inatt tittade jag på 17 again och oj vilket ögongodis! Varför finns de inte sådanna killar IRL? Jag menar visst finns de killar som ser bra ut men man hittar aldrig någon som är så snygg och som man känner sådan åtrå till och har den personligheten man bara drömmer om.
Hur snygg är han lixom inte på en skala? Han får iallafall mig att drägla och bara sukta!

Tre fördelar om zac:

(kommer vid ett senare tillfälle)





Hello babe, do you wanna sleep on my pillow tonight? kiss kiss

Kommentarer
Postat av: Tess89 & bdb

sicken snygging, tilda du har bra smak ;)

2009-09-17 @ 09:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0