Nine


Nyvaken




9 avsnitt hann jag med inatt. Somnade nog inte förän sju i morses? Inte just för att avsnitten höll mig uppe. Dom sista fick bli mitt sällskap just för att jag inte kunde sova. För hur jag än vred och vände kunde jag inte sova. Hade nått så fruktansvärt ont i nacken och vänstra örat med. Men tydligen så somnade jag. För klockan nio vaknade jag upp i soffan utav att yttedörren stängdes. Jag förflyttade mig då till sovrummet och vaknade vid halv två!

Idag har jag planerat att jag ska gå och sola men jag vet redan om att jag antagligen inte kommer att göra de då min kropp säger att jag bara vill somna om igen. Dock vore de bra att passa på att sola just idag p.g.a att jag är trött. Då blir jag inte lika rastlös medans jag ligger där! Men vi får se? Ska iallafall tvinga mig själv att måla naglarna då jag inatt sysselsatte mig med att skala av nagellacket. Så nu är de inte alls för tjusiga. Speciellt inte när de fortfarande sitter kvar lite rester! Frågan är om man ska köra på rött eller svart igen? Jag är kär i svart men samtidgt känns de tråkigt att alltid bära samma. Lila kanske?
Fan jag måste sola idag börjar bli en blekis (sitter och studerar sig själv). Fast å andra sidan hinner jag nog inte blekna mer tills imorgon? Eller vad tror ni?
Sen funderar jag på om jag ska orka göra mig iordning? Sen hade jag också tänkt att skapa något idag. Vad vet jag inte än? De återstår att se!

Just nu sitter jag och väntar på att mina jordgubbar och smörgåsar ska tina, så jag kan äta frukost!

PUSS ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0