Hemma nu!

Efter en hel del alkohol, mysig stund med en pojke och en kombibricka senare ligger jag här och ska mysa ner mig och kolla på Gossip såklart! Berättar om kvällens händelser när jag vaknar till, till morgonen. Lite håller jag dock för mig själv och mina vänner. Ångrar verkligen inte att jag bestämde mig för att följa med! Har inte haft så kul på länge!

Känner att de kommer finnas en hel del bakfylla bakom allt imorgon då jag redan har huvudvärk. Brukar ju annars inte bli bakfull men imorgon känns som en sådan dag! Ska dricka en massa koppar vatten nu för att försöka undvika detta. Ska iallafall ligga och mysa hela dagen imorgon och titta på film.



E & B från kvällen




Update;


Kommentarer
Postat av: Ebba

mysigt kort ! Ett bra kort tycker jag eftersom jag inte ser ut som en jätte blekfis om man jämför ;) haha

2009-10-09 @ 14:31:01
URL: http://stringtrosan
Postat av: bunnie

Ja vi ser så söta ut så :) Haha ne de gör du inte du ser till och med lite brunis ut ;P

2009-10-12 @ 00:11:24
URL: http://bunniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0