replay

Hejsan allihopa. Idag har jag bara vilat huvudet. De går framåt för de iallafall. Även fast huvudvärken och illamåendet inte verkar vilja släppa.

Fast jag träffade Hänna en stund förut. Vi ska gå på möte tillsammans imorgon. De är bra då kommer jag äntligen iväg på de. Sen efter jag hade varit med Hanna drog jag förbi J på hans jobb och hämtade hans nycklar för att sedan hämta hans dator i hans lägenhet och sen åka tillbaka igen till hans jobb. Han tog även med sig mat därifrån till mig. Gulle dig! Nu sitter vi här och gör inte speciellt mycket. Av någon konstig anledning sitter jag på hans dator och han på min. Fråga inte varför? Han ska iallafall sova här. Vi har även planer jag och J. De vore super om de blidde så även fast de samtidigt skrämmer mig lite.

Imorgon har jag en del jag måste göra eftersom jag inte kan lägga de på hyllan längre:

Möte
STÄDA
Ringa 2 viktiga samtal
SOLA (jag har inte solat på jättelänge och håller på att blekna bort) !!!



J är gulligull <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0