chanel5

NU är jag hemma efter jobb. Vart även förbi affären och köpte hem lite gott.  Denna jobb dagen gick riktigt segt tycker jag. Ogillar jobbdagarna då inga nya varor kommer. Kom i vilket som helst in coolaste mannen som skulle på 80 tals fest. Han köpte lackleggings och sen valde jag ut dom rosa benvärmarna som jag tyckte att han skulle ha. Och till detta skulle han ha en t-shirt med ett frank andersson citat som löd "kuken måste ha sitt". Haha han var sjukt härlig iallafall sånna människor gillar jag!

Påvägen hem resan smsade jag mer Hänna och mor min. Smsen som kom från Hänna var pepp-fest-sms. Vi kom i vilket fall som helst fram till att jag blir hennes sällskaps dam imorgon eftersom jag inte vart så pepp på att införa alkohol till min kropp(vilket kan förändras till imorgon) följer jag mer med för att följa med och göra min kära Hänna sällskap. Sen är de ju folk vi ska umgås med som jag redan känner då är de minst lika kul att vara nykter. Därav sällskapsdam. Tycker de låter lite fint, sällskapsdam. Smsen till mammi var sms som sa att jag vill att hon ska färga min utväxt eftersom jag upptäckte på jobbet idag med dom starka strålkastarna att jag ser flintis ut på vissa ställen fast jag inte är de :O

J ringde även precis när jag slutat jobbet. Var meningen att jag kanske skulle hälsat på han på jobbet eftersom han jobbar sent på krogen ikväll men jag är alldeles för trött för de.

Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag vänta på att Idol börjar igen. Sen blir de film och fredagsmys :D

Brr jag fryser, Jä**a skit väder. Vart så grinig förut för att de vart så kallt, blåsigt och regnigt när jag cyklade hem att jag höll på att börja grina nästan :S


KISSES

P.S Laila är föresten sjukt snygg i håret ikväll. Ser så fylligt och välvårdat ut D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0