Rosé



Blev ett bad efter städningen med kläder. Tog även ett glas rosévin medans. Lovely. De är mysigt att bara koppla av i ensamhet med bra musik och ett glas vin i handen. De borde man iallafall göra minst en gång i veckan. De helar!

Blev ju inget sovande innan två men jag har suttit uppe och gjort mina naglar. Så imoorgon behöver dom bara målas. Nu ska jag försöka sova men vi hörs senare! DÅ kommer även ett videoinlägg som jag inte orkar lägga upp nu.

PYSS

P.s hjälp, jag kommer nog inte kunna sova så skönt inatt. Har tagit absolut torr och de kliar och sticker :O d.S


Tidigare när jag precis skulle hoppa i pluret:

"Hoppas du har de mysigt i badet. Längar så tills vi ses sen. Pussar till dig hjärtat"

Nu är de inte långt kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0