Honey, im home!



Kom hem vid halv tio idag. Hade mycket hellre stannat kvar. Speciellt på en dag som e våran <3
För idag när jag kom hem är jag något som jag inte var i Fredags när jag åkte. Guess?

Imorgon kommer mer info, för de är ett minne jag vill ha kvar.
För de jag skriver här i min blogg är på ett sätt en slags dagbok(bortsett från att jag inte skriver ner alla hemligeheter man skriver ner i en dagbok) som jag senare vill kunna gå tillbaka till och titta vad jag kände, tyckte och tänkte. Och vad jag har gjort. Inget annat!

Ska strax lägga mig i soffan som jag bäddat för att nana ska nog titta på lite riverside först innan, men somnar nog ganska fort efter de då jag endå är ganska trött. Har endå varit skapliga tider i helgen förutom i söndags då vi låg uppe till ganska sent och pratade om saker. Finns ingen jag mer tycker om att titta på när den pratar som jag gör med dig :)

TO DO
Ska upp i tid imorgon och gå långpromenad med schipp. Träna. Röjja lite kanske. Banken. Ringa hyresvärdar IGEN. Hjälpa mamma med en sak. Ungdomsmottagningen. Kvällspromenad med schipp.

PUSS O GODNATT jag har fått FNATT ♥

Big love B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0