A Cup Of Tea

Kom precis hem för en halvtimma sen. Sitter i soffan med tekoppen i högsta hugget i andra handen. Finns väl inget bättre än en stor kopp te  i dessa tider. Så har ni ingen stor tekopp måste ni införskaffa de för stor ska den vara annars blir de inte samma myskänsla. Samt att den ska ha något fint tryck som säger er något, har en betydelse. Och gillar ni inte te? värm någon annan god dryck som ni gillar för de är stor mysfaktor på de! 

Är ju snökallt ute. De kom till och med lite flingor när jag var ute och gick med mamma. För de är de jag har gjort. Var ute två timmar med henne. Promenaden tog väl 40 min kanske resten satt vi ute och prata. En sak vet jag hon är de bästa jag har och jag kan aldrig må bättre än när jag varit med henne. Jag blir pigg, lycklig, känner mig stark och på ett strålande humör! She makes me happy  Mamma du är den mest finaste och underbaraste människan som finns både på insidan och utsidan. Hade mamma varit en oscar hade du vunnit i alla kategorier (jag snor de från min x pojkvän fast han sa -  hade kärlek varit en oscar hade vi vunnit i alla kategorier, de är de finaste någon sagt till mig därför vill jag ge vidare de till min mor).


Indiska 79 kr


Kommentarer
Postat av: jätteanonym

haha, det där är ju en mening rakt ur en låt!

2009-11-05 @ 00:03:30
Postat av: bunnie

Haha ja de förstod nog jag med ska du se :) Men han är de enda som sagt de till mig så känns som jag lånar de då =) I Och Med att de kommer från en låt tycker man att fler borde andvänt de ^^

2009-11-05 @ 00:11:22
URL: http://bunniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0