GOLDEN

Hej på er allihopa!
Sitter här hemma och ska strax ta på mig min nya mysdress och cykla till shell och köpa något i chips väg och kanske choklad? Jag vet! Jag skulle hålla mig till lördagar. Men jag hade verkligen ingen bra natt inatt.
Mår fortfarande dåligt p.g.a omständigheterna.
Tänker dock inte prata om de här då "Vissa" människor inte förstår sig på mitt sätt att formulera mig när jag blir arg, ledsen eller upprörd. Och för de andra så ska dom inte heller lägga sig i! Mitt liv, mina tankar, mina beslut och mina känslor. Jag menar take it or live it! Ingen tvingar dig att läsa stumpan/gubben?!
Men som sagt människorna som bor här och lägger sig i andras har tyvärr inget. Dom måste ha så tråkigt att dom måste lägga näsan i blöt. Tycker mer synd om dom faktiskt att dom inte har viktigare saker att bry sig om!
Tänk om dom skulle lägga all den energin dom lägger på skitsnack, falskspel och att var så fruktansvärt nyfikna kanske världen hade sett mycket bättre ut på många platser här i världen!  De finns typ verkligen bara pack och skvallerkärringar som inte sopar rent framför deras egna dörrar innan dom ska ge sig på andras här där jag bor! Ibland förstår jag mig inte på mig själv varför jag bor kvar här? Varför lixxom inte bara sticka och börja om? De har hänt alldeles för mycket dåligheter i mitt liv på så kort tid att de känns som att en förändring vore bra. Men då är de ju de att alla som jag älskar och bryr mig om finns i närheten och jag vet att dom finns där för mig! Och de är väl endå de som betyder något? Jag ska skatta mig lycklig att jag har en sådan underbar familj och vänner. De är tyvärr inte alla som berikas med de...

Jag menar de är verkligen så här att är man ute och kanske festar med sina kompisar och har en jävligt rolig kväll ute och kanske träffar nytt trevligt folk däribland killar. Så är man Hora för man knullar ju säkert med alla killar man hälsar på och ber dom betala för de?!  Jag hatar verkligen att Hora har blivit ett sådant vanligt ord som hej ungefär. De är sjukt! Sen så skiter jag fullständigt i om någon kallar mig de för huvudsaken är att jag vet vad jag är och att dom jag tyclker om tycker om mig resten skiter jag i! Sen verkar inte människor heller förstå att när man är en hora tar man betalt för att ha samlag. De är ett utav de äldsta yrken som finns. Och jag tycker inte att de ska missbrukas. Egentligen tycker jag inte heller att de ska relateras till något fullt heller. Förstår ni inte hur många människor ute i världen de finns som faktiskt är tvugna att göra de för att överleva dagen eller för att kunna försörja sin familj. Dom kanske rent utav sagt gör de utav kärlek och de tycker jag är något fint. Sen att de är fruktansvärt att man ska behöva sälja sin kropp för att ex. få mat för dagen eller för att ens barn ska kunna kanske få en utbildning och en mätt mage. Om jag var rik och hade massvis med pengar skulle jag kunna skänka vartenda öre om jag bara visste att sådant männsisko lidande skulle upphöra!

Samma sover man över och kanske umgås mycket med en vännina då är man lesbisk, haha hallå eller hur orkar folk?

Nog om de nu ska jag kila vi kanske hörs sen eller inte. Ska upp och jobba klockan nio imorgon. Så ska försöka sova fler timmar i natt än igår.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske ska ta reda på vem denna person som orkar lägga sin energi på dig å ditt bloggande än å anta oskyldiga personer! Ditt ex träffar ju någon och denna person har väl åsikter å störande moment ang att du bor kvar..

2009-08-27 @ 17:44:34
Postat av: Bunnie

SVAR: Haha men hallå eller? Har jag ens anklagat någon specefik person eller? Nej! Och du är ju tydligen med feg eftersom du är anonym.. stå upp för vem du är då istället. För de är ju säkert du ;)

Och angående om hon stör sig eller inte bryr jag mig faktiskt inte ett skit om ska du veta hörru!! It´s not my fucking problem you know ;);)

puss // BUNNIE

2009-08-27 @ 22:02:17
URL: http://bunniiees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såklart att det inte är dina problem!! Inte mina heller.. Orka bry sig och lägga ner energi.. Over and Out!!

2009-08-27 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0