Somliga går med trasiga skor!

Hej kära vänner!
Nu var man hemma igen. Var skönt att mjukstarta jobbet från 9.00-15.15 Nu efter att man har varit sjuk! Efter jobbet möte mamma mig i butiken och vi shoppade loss lite i butiken och gick sedan vidare till H&M för att jag skulle se ifall jag kunde byta skorna jag hade på mig för dom sprack nämligen under tiden jag jobbade. C hade ju roligt utav de iallafall när hon sjöng "somliga går med trasiga skor" haha den var ganska kul faktiskt! Och de gick alldeles utmärkt. Hon är alltid så trevlig som jobbar där. Dock fanns de inte exakt lika dana. Mina var offwhite och hade dragkedja i sidan, dessa var vita och dragkedjan där back. Men de fick duga endå! Fick även med mig ett par leggings därifrån med nitar i sidan. Känns lite roligare än vanliga!
Nu ska jag kanske tänka på att börja göra iordning på min klädhög innan den växer sig för stor. Sen vid halv nio blir de kvällspromenad med mammsen. Är ledig imorgon sen drar de igång med jobb på tordag igen ska jobba enda fram till söndag. De är toppen!


Blubb blubb, när jag flyttar till min nya lägenhet ska jag ha en fiskskål !


Jag och mammi åt på max efter shoppingen. Någon mer än jag som tycker deras system/service är helt vrikad? Jag blir irriterad när jag ska beställa mat där. Ska nog aldrig äta där igen!


Dagens fångst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0