Good Night

Nu ska jag försöka gå och lägga mig och sova. Känns inte som de kommer att funka så bra. Huvudvärk & Hungrig! De var längesedan jag var uppe såhär sent känns de som. Jag som brukar somna senast tolv tiden i soffan alla andra kvällar!

Imorgon ska jag nog följa med mamma till V och besikta hennes bil. Kanske vore bra eftersom jag i stort sett har varit instängd i tre dagar. P.g.a att jag har varit sjuk. Borde även städa här hemma men de vet jag inte om jag har någon lust med. Borde iallafall göra iordning på mina kläder. Hittar snart inget. Men visst är de så att när man vet att man snart ska flytta så känns de inte alls inspirerande att städa? Eftersom allt endå ska ner i lådor. Då är de mycket lättare att bara kasta ner allt och packa upp de fint sen! Inte sant?!
Borde även fixa mina naglar, jag måste fixa mina naglar. Dåså då vet jag vad jag ska ha för mig imorgon!

Puss & God sömn på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0