nostalgi


Detta inhandlades i Fredags. Fick nostalgi när jag såg trollet så var bara tvungen att ha ett som en lyckobärare här hemma. Var även och shoppade igår igen. Fick med mig en till lampa, två lampskärmar, en nagelfil, ett set påslakan..rosa :) Och ett par shorts!

Gjorde även pedikyr och fot/benmassage igår, satt i en massagestol medans och de var sjukt underbart! Får lyxa till de lite innan resan. Börjar att kännas att man ska åka nu. Hade pirr i magen när jag vakna i morse.
Idag ska jag börja packa ner saker. Åker ju klockan halv fyra på morgonen på tisdag så de känns nästan som de är imorrn vi ska åka.

Igår var jag på grillpartaj. Skulle ju varit nykter men så blidde de inte. Dock gick allt väldigt bra och när jag var hemma runt en två kände jag mig helt nykter. Så ska de gå till om man ska festa! Varför ska man supa så man mår dåligt liksom?

Ne nu ska jag laga mat.

puss, BC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0